Koło koncentracji #17: Wątpliwości dotyczące związku

Obecne myśli: mam wątpliwości dotyczące tego, czy kocham e.; boję się, że będę nieszczęśliwa i będę musiała odejść; boję się, że zranię e. i siebie; jestem wiecznie smutna i włącza mi się uciekinier; boję się, że tak wygląda dojrzały związek, że do tej pory było to tylko zauroczenie.

Czego chcę? Chcę czuć motyle w brzuchu i pewność, że chcę z nim być, że bez wahania skoczyłabym za nim w ogień; chcę być szczęśliwa w jednym mieszkaniu; chcę czuć się dobrze; chcę myśleć o nim tylko ciepło; chcę odczuwać silne zainteresowanie jego działaniami, opiniami. Chciałabym być znowu zakochana. Chciałabym czuć olbrzymią radość ze wspólnego przebywania.

1. W tej chwili czuję się tak, jak się czuję, i to jest OK.
2. To dobrze, że daję sobie dużo czasu na przemyślenia.
3. Wspólne mieszkanie to ważna decyzja i mam prawo odczuwać wątpliwości.
4. Ale zamierzam zastąpić je czymś bardziej pozytywnym. :)
5. Przypominam sobie, jak jeszcze dwa miesiące temu nie mogłam się doczekać wspólnego mieszkania, chciałam spędzać z e. każdą wolną chwilę, patrzyłam na niego z zachwytem, uwielbieniem i jedynie odrobiną strachu.
6. Pamiętam, jak obsesyjnie marzyłam o tym, by mnie pokochał. :)
7. Wszechświat udowodnił mi, że jest w stanie dać mi to, czego pragnę.
8. Teraz pragnę więc klarowności myśli, spokoju ducha, pewności co do tego, co powinnam robić. I dużo, dużo zachwytu. :)
9. Mogę na przykład wyobrażać sobie, że kąpię się w płynnym zachwycie albo że zsyła go na mnie Wszechświat. :p
10. Pamiętam magię, jaką odczuwałam, myśląc o nim wieczorami, czułam wtedy jedność z całym światem, czułam, że moje modlitwy zostają wysłuchane, czułam, że wszystko będzie dobrze.
11. Zrobię wszystko, aby to uczucie wróciło. Nie tylko dlatego, że e. to fantastyczny facet, ale również dlatego, że… jestem uzależniona od dobrego nastroju. :)
12. Postaram się, aby mój nastrój był najlepszy ze wszystkich, i wierzę, że miłość wróci.
13. Nie jestem może doskonałą ukochaną, ale nie musi być zawsze doskonale. Nawet lubię, gdy jest lekko niedoskonale, bo jest potencjał do upgrade’u :)

 

Dodaj komentarz

Filed under Koło Koncentracji

Dodaj komentarz