Wirtualna Rzeczywistość #3: Inspiracja do pisania

Przykład procesu:
http://www.youtube.com/watch?v=jPeifDZF4zw

*

W nocy nie byłam w stanie zasnąć – pomysły pojawiały się w mojej głowie jeden za drugim, coraz lepsze! Po cichu wymknęłam się z łóżka, w którym smacznie spał e., nałożyłam ciepły, mięciutki szlafrok, włączyłam laptopa, skoczyłam do kubek kakao i zaczęłam pisać.

To niesamowite, z jaką łatwością kreowałam wiarygodnych, interesujących bohaterów, rozmaite sytuacje, w jakich uczestniczyli, a wszystko to w stylu, który był jednocześnie precyzyjny i poetycki! Jestem w trakcie pisania kolejnego rozdziału, jest 4 w nocy i powoli wstaje słońce, a ja nie mam ochoty przestawać. Wątki same mi się splatają, postaci i sytuacje same mi się rodzą :) Nie mogę się doczekać, aż wydrukuję to, co stworzyłam, i pokażę e. Mam przeczucie, że właśnie powstaje bestseller! :}

1 komentarz

Filed under Wirtualna Rzeczywistość

1 responses to “Wirtualna Rzeczywistość #3: Inspiracja do pisania

  1. Adam Podkowa

    Są takie chwile, gdy pisanie sprawia wyjątkową przyjemność:-)
    Z czasem powinno ich być coraz więcej, gdy to jest rzeczywiście Twoja
    „ścieżka”.
    Życzę samych sukcesów:-)

Dodaj komentarz